MEILĖ SAU. Savaitės pratimas Nr. 2: „AKIŲ, LŪPŲ IR ŠIRDIES ŠYPSENA“

Programa MEILĖ SAU. Savaitės pratimas Nr. 2: AKIŲ, LŪPŲ IR ŠIRDIES ŠYPSENA“
1. Atsisėskite patogiai, užmerkite akis, keletą kartų ramiai, giliai ĮKVĖPKITE ir IŠKVĖPKITE. Pasistenkite, kad įkvepiant visas kūnas užsipildytų lengvumu ir gaivumu, o iškvėpkite įtampą, nuovargį, nerimą.
2. Nukreipkite ir sukoncentruokite dėmesį į savo užmerktas AKIS. Pajauskite, kaip palengva jos ima šypsotis, pabūkite taip keletą akimirkų.
3. Dėmesį nuo akių lėtai nukreipkite LŪPŲ link, perduokite joms akių šypseną. Skruostai ir lūpų kampučiai truputį kilsteli aukštyn, ima šypsotis ir jūsų lūpos, atpalaiduokite kaktos raumenis.
4. Lėtai dėmesį nukreipkite ŠIRDIES link, perduokite jai akių ir lūpų šypseną. Pajauskite, vizualizuokite besišypsančią savo širdį, pabūkite taip keletą akimirkų.
5. Pajauskite, kaip gera vienu metu jausti savo AKIŲ, LŪPŲ IR ŠIRDIES šypseną. Taip atsipalaiduoja visas kūnas, gerėja organų veikla ir savijauta. Lėtai atsimerkite.

Pratimą darykite kasdien kai norite pagerinti nuotaiką, nusiraminti, atsipalaiduoti…

IŠMOKTI ŠYPSOTIS yra sunkiau nei gali atrodyti. Mes įpratę būti liūdni, tad norint išmokti dažniau šypsotis reikia laiko ir kantrybės. Šypsantis dalyvauja labai daug veido raumenų. Jeigu pratimą kartosite keletą kartų per dieną, jūsų veido raumenys įsimins šią būseną ir tai taps įpročiu, gerinančiu nuotaiką, lengvinančiu bendravimą, šalinančiu stresą ir įtampą. Tad po darbų grįžę namo išliksite ramūs ir džiaugsitės bendravimu su namiškiais

Šypsokimės, juokimės ir būkime nuoširdesni vieni kitiems! Šypsena ne tik nušviečia veidą, bet ir pati teikia malonumo.
Danų mokslininkas Karlas Rodalis yra pasakęs: „Trijų minučių juokas prilygsta penkiolikos minučių mankštai“. Mokslininkai teigia, kad juokiantis puikiai išsikrauna nervų sistema.

Medicinos istorijoje nežinoma atvejo, kad 100 metų būtų sulaukęs niūrus, piktas, neturintis humoro jausmo, žmogus. Nustatyta, kad linksmi žmonės gyvena ilgiau. Ilgiau… taigi ir linksmiau.

Pasistenkime būti optimistiškesni, švelnesni, nuoširdesni, pakantesni, geranoriškesni šeimos nariams ir kolegoms. Aplinkiniams skleidžiama gera nuotaika padės tausoti ir savo sveikatą.
Su meile, Jurgita 

Pratimą Nr. 1 rasite čia: https://www.facebook.com/psichologejurgitadainauskaitesileikiene/photos/a.1417458195208983.1073741827.1417342345220568/2046647222290074/?type=3&theater

Foto: beautiful-20549_960_720.jpg

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKShare on TumblrPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

You may also like...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *