Seminarai, meno terapija, smėlio terapija, judesio-šokio terapija, paskaitos, mokymai
Dėl mokymų įstaigose ir organizacijose (Klaipėdoje ir kituose miestuose) prašome kreiptis tel. 8 610 04 532 – Jurgita Dainauskaitė-Šileikienė.
Esu meno terapeutė, Lietuvos meno terapijos asociacijos narė, Sankt –Peterburgo meno terapeutų asociacijos narė, socialinė pedagogė/psichologė.
Vedu mokymus:
- ikimokyklinio ugdymo auklėtojams, mokyklų pedagogams, švietimo pagalbos specialistams;
- socialiniams darbuotojams;
- taip pat kitų stresą darbe patiriančių profesijų atstovams: gydytojams, teisėtvarkininkams, gelbėtojams etc.
- gydymo įstaigų pacientams;
Ikimokyklinio ugdymo auklėtojams, specialiesiems pedagogams, organizacijoms
I dalis. Piešimo terapija, meno terapija.
Vaikų ar suaugusių žmonių piešiniai, kiti proceso metu kuriami dalykai – tai jų pačių dalelė, todėl labai svarbu suprasti, kaip tinkamai šiuos gabumus ugdyti, nukreipti, tobulinti. Pedagoginė meno terapijos paskirtis – akivaizdi ir reikšminga. Emocinis lavinimas, emocinis švietimas ir meninė vaikų saviraiška – neatskiriami. Meno terapija ypač naudinga vaiko psichinei sveikatai stiprinti. Vaikams sunku žodžiais išreikšti savo mintis, jausmu, problemas, jiems artimesnė vaizdinių ekspresija (piešimas, muzikavimas, žaidimai), todėl ikimokyklinių įstaigų darbuotojams tenka galimybė ir atsakomybė daug nuveikti ugdant vaiko asmenybę, jo savivoką, pasaulėjautą, savarankiškumą.
II dalis. Pasakų, smėlio, muzikos terapija.
III dalis. Judesio šokio kūno terapija.
Laisvas prigimtinis judesys ir šokis turi gydomąją galią, tai vaistas nuo liūdesio, vienišumo, depresinių būsenų: „Daugelis iš mūsų patiriame stresų, kuriuos ilgainiui darosi sunku kontroliuoti. Judesio šokio terapija yra vienas iš būdų nusiraminti ir atsipalaiduoti, patirti laisvės ir lengvumo jausmą, susigrąžinti gyvenimo džiaugsmą. Čia mes turime galimybę iššokti viską, kas mums jau nebereikalinga. Judesio šokio terapijos praktikos – tai procesas „čia ir dabar“, kurio metu kūnas išgyvena emocijas ir atveria senas istorijas, kurios kažkada buvo užspaustos, o tai virsta pykčiu, baimėmis, nuoskaudomis, kaltės jausmu. Todėl mums būtina susigrąžinti kažkada užslopintą energiją, drąsą, žaismingumą ir kūrybiškumą. Judesio šokio terapijos esmė – ne grožis, o būsena ar išgyvenimai.“
- Auklėtojai supažindinami su meno terapijos metodais, naudojant piešimą bei muzikavimą, skirtingoms vaikų grupėms: 1,5-3 ir 4-6 metų.
- Mokymai rengiami nedidelėms grupėmis (15-20 žmonių), todėl kiekvienas dalyvis turi galimybę aptarti individualius klausimus.
Pradinių ir vyresniųjų klasių mokytojams, socialiniams darbuotojams
„Meno terapijos metodų taikymas pradinių klasių vaikams“.
„Degti, kad neperdegtum. Meno terapija mokytojo, socialinio pedagogo darbe“.
Tik sveikas ir emociškai stiprus mokytojas gali perteikti visavertes žinias ir padėti mokiniams perprasti informacijos sudėtingumą bei jos svarbą jų pačių ateities labui. Mokymų metu aptariami metodai, padedantys sėkmingai išspręsti konfliktus su mokiniais, jų šeimos nariais tausojant savo sveikatą.
Mokymų programoje naudojama meno terapijos metodika leidžia geriau pažinti save, išlaisvinti neigiamas emocijas, ugdytis įgūdžius, reikalingus profesionaliai reaguoti į stresines situacijas asmeniniame gyvenime bei bendraujant su mokiniais, išvengti perdegimo sindromo ir jo pasekmių, išvengti depresijos, emocinio išsekimo, pervargimo, psichosomatinių susirgimų.
Seminaro metu pedagogai supažindinami su meno terapijos metodais, kurie leidžia padėti mokiniams kontroliuoti kylančią įtampa dėl egzaminų, harmonizuoti tarpusavio santykius su klasės draugais bei mokytojais.
Programos patvirtintos Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro. Išduodami pažymėjimai.
Vedu autorinius seminarus ir mokymus naudojant meno terapijos, judesio-šokio terapijos, muzikos terapijos, koučingo metodikas moterims ir bendruomenėms: „Charizmatiška moteris”, „Judesio-šokio terapija laisvei, sveikatai, džiaugsmui”, „10 žingsnių link džiaugsmo”, „Ką reiškia pamilti save?” ir kt.