Rengiami seminarai pedagogams ir kitiems nuolatinį stresą darbe patiriantiems specialistams

Seminarų aprašymas

I dalis. Piešimo terapija. 

II dalis. Pasakų, smėlio, muzikos terapija.

Skirta: ikimokyklinio ugdymo auklėtojams, specialiesiems pedagogams

Vaikų piešiniai, jų sukurti rankdarbiai – tai jų pačių dalelė, todėl labai svarbu suprasti, kaip tinkamai šiuos gabumus ugdyti, nukreipti, tobulinti. Pedagoginė meno terapijos paskirtis – akivaizdi ir reikšminga. Emocinis lavinimas, emocinis švietimas ir meninė vaikų saviraiška – neatskiriami. Meno terapija ypač naudinga vaiko psichinei sveikatai stiprinti. Vaikams sunku žodžiais išreikšti savo mintis, jausmu, problemas, jiems artimesnė vaizdinių ekspresija (piešimas, muzikavimas, žaidimai), todėl ikimokyklinių įstaigų darbuotojams tenka galimybė ir atsakomybė daug nuveikti ugdant vaiko asmenybę, jo  savivoką, pasaulėjautą, savarankiškumą.

Auklėtojai supažindinami su meno terapijos metodais, naudojant piešimą bei muzikavimą, skirtingoms vaikų grupėms: 1,5-3 ir 4-6 metų.

Mokymai rengiami nedidelėms grupėmis (15-20 žmonių), todėl kiekvienas dalyvis turi galimybę aptarti individualius klausimus.

———————————————————————————–

„Meno terapijos metodų taikymas pradinių klasių vaikams“. 

„Degti, kad neperdegtum. Meno terapija mokytojo, socialinio pedagogo darbe“.

Skirta:: pradinių ir vyresniųjų klasių mokytojams, socialiniams darbuotojams

Tik sveikas ir emociškai stiprus mokytojas gali perteikti visavertes žinias ir padėti mokiniams perprasti informacijos sudėtingumą bei jos svarbą jų pačių ateities labui. Mokymų metu aptariami metodai, padedantys sėkmingai išspręsti konfliktus su mokiniais, jų šeimos nariais tausojant savo sveikatą.

Mokymų programoje naudojama meno terapijos metodika leidžia geriau pažinti save, išlaisvinti neigiamas emocijas, ugdytis įgūdžius, reikalingus profesionaliai reaguoti į stresines situacijas asmeniniame gyvenime bei bendraujant su mokiniais, išvengti perdegimo sindromo ir jo pasekmių.

Seminaro metu pedagogai supažindinami su meno terapijos metodais, kurie leidžia padėti mokiniams kontroliuoti kylančią įtampa dėl egzaminų, harmonizuoti tarpusavio santykius su klasės draugais bei mokytojais.

Mokymai vyksta nedidelėmis grupėmis (15-20 žmonių), todėl kiekvienas dalyvis turi galimybę aptarti individualius  klausimus.


Programos patvirtintos Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro. Išduodami pažymėjimai.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKShare on TumblrPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

You may also like...